Projekt zakładający podejmowanie długofalowych aktywności, których celem jest zbudowanie profesjonalnego wizerunku pracodawcy wśród wszystkich grup docelowych – aktualnych i byłych pracowników oraz interesantów z zewnętrznego otoczenia, m.in. potencjalnych kandydatów do pracy, klientów, konsumentów i konkurentów.
Wspieramy działania w obszarze:
Employer Branding Wewnętrzny
Opracowujemy strategię skierowaną do obecnych pracowników firmy. Wdrażamy rozwiązania pozwalające na stworzenie przyjaznej atmosfery pracy i możliwości rozwoju.
Employer Branding Zewnętrzny
Opracowujemy strategię skierowaną głównie do potencjalnych pracowników. Celem tych działań jest stworzenie wizerunku firmy, jako atrakcyjnego pracodawcy.
Harmonogram działań:
- Audyt postrzegania marki pracodawcy w oparciu o rozszerzoną analizę SWOT.
Przygotowanie strategii budowania marki pracodawcy (wartości i atrakcyjność grupy docelowej, określenie korzyści wynikających z zatrudnienia w organizacji).
Dobór narzędzi i realizacja strategii.
- Podsumowanie, opracowanie raportu końcowego z wytyczeniem długofalowej strategii zarządzania marką pracodawcy.
Korzyści:
budowanie skutecznego wizerunku firmy
efektywne pozyskiwanie talentów z rynku pracy
mniejsza rotacja personelu
zwiększenie motywacji i zaangażowania pracowników
wzrost atrakcyjności firmy na rynku pracy
budowanie trwałych relacji z pracownikami
silniejsza kultura organizacyjna